Посольство України в Швейцарській Конфедерації та в Князівстві Ліхтенштейн (за сумісництвом)

, Київ 19:03

Залишення на постійне місце проживання за кордоном

Порядок прийому до розгляду клопотань громадян України про залишення на постійне місце проживання за кордоном

Увага! НОВИЙ ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПМП: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0077-18

Громадяни України, які виїхали за її межі тимчасово та досягли 16-річного віку, при порушенні клопотання про залишення на постійне місце проживання за кордоном подають особисто до Посольства України такі документи:

  1. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (або дійсний проїзний документ дитини), за яким громадянин України виїхав за її межі та копія усіх сторінок (крім чистих);
  2. 1 кольорова фотокартка розміром 35х45 мм;
  3. Заява-анкета (додаток №1 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0077-18), заповнюється українською мовою (каліграфічно);
  4. Довідка з місця проживання (Aufenthaltsbescheinigung або Meldebescheinigung) ;
  5. За наявності у заявника дітей віком до 16 років – оригінал і копія їх свідоцтв про народження (при народженні дитини на території Швейцарії або Князівства Ліхтенштейн – довідка та її копія про реєстрацію дитини громадянином України для дітей, які народились після 01.03.2001 р., за наявності - паспорт)При різних прізвищах заявника та дитини подається свідоцтво про шлюб заявника.
  6. Паспорт громадянина України  (за наявності) та одна копія.
  7. Нотаріально засвідчені заяви дітей віком від 14 до 18 років про згоду на своє залишення на постійне місце проживання разом з батьками або одним із них та її 3 копії. Оригінал заяви залишається в матеріалах справи.
  8. Якщо діти, які не досягли  16-річного віку залишаються на постійне місце проживання за кордоном з одним із батьків, подається нотаріально засвідчена заява про згоду на це другого з батьків. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть та одна копія. Якщо він пропав безвісті/позбавлений батьківських прав, визнаний недієздатним або обмежено дієздатним/оголошено померлим – рішення суду та  його копія. Якщо батько дитини був записаний до свідоцтва про народження дитини зі слів матері, подається відповідна довідка відділу РАЦСу за місцем реєстрації народження.
  9. Документ про сплату консульського збору.

10.Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера платника податків (за наявності)

11. Заяву та облікову картку про взяття на тимчасовий консульський облік (див. розділ консульський облік)

12. Три маркованих підписаних конверта (марки на суму: 3 х 1 шв. франк). За розгляд клопотання про залишення на постійне місце проживання стягується консульський збір у розмірі 258 шв. франків, який має бути переказаний на рахунок Посольства.

 

Для оформлення документів на залишення на постійне проживання за кордоном дитини, яка не досягла 16 років, законний представник (УВАГА! ЗА УМОВИ, коли законний представник НЕ ПОДАЄ заяву щодо себе разом з дитиною!) подає щодо неї такі документи:

  1. Заповнена та підписана законним представником заява-анкета;
  2. Свідоцтво про народження дитини та його копія. Для осіб, народжених за кордоном, починаючи з 01.03.2001 року, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України та її копія;
  3. Дійсний паспорт громадянина України для виїзду за кордон законного представника та його копія;
  4. 1 кольорова фотокартка розміром 35х45 мм дитини, яка не досягла 16 років;
  5. Документи, що підтверджують повноваження законного представника, та їхні копії. Повноваження батьків дитини підтверджується свідоцтвом про народження. У разі невідповідності ІМЕНІ (ПІБ) у документах заявника та дитини, додатково подаються документи, що підтверджують факт зміни ІМЕНІ (ПІБ);
  6. Нотаріально засвідчена заява про згоду другого з законних представників (батьків), який залишається в Україні. У випадку смерті одного із батьків подається свідоцтво про смерть та одна копії. Якщо він пропав безвісті/позбавлений батьківських прав, визнаний недієздатним або обмежено дієздатним/оголошено померлим – рішення суду та  його копія. Якщо батько дитини був записаний до свідоцтва про народження дитини зі слів матері, подається відповідна довідка відділу РАЦСу за місцем реєстрації народження.  У разі, якщо інший законний представник є іноземцем або особою без громадянства    (або громадянин України, що вже має оформлений за українським законодавством дозвіл щодо виїзду на постійне проживання  ), що підтверджено документально (копія паспортного документа/посвідчення), його згода не потрібна.
  7. Паспорт громадянина України  (за наявності) та одна копія.
  8. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера платника податків (за наявності).
  9. Документ про сплату консульського збору.
  10. Документ особи віком від 14 до 16 років, що посвідчує особу та підтверджує належність до громадянства України, а також дає право на виїзд з України( паспорт громадянина України для виїзду за кордон або дійсний проїзний документ дитини).
  11. Заяву та облікову картку про взяття на тимчасовий консульський (див. розді консульський облік)
  12. Три маркованих підписаних конверта (марки на суму: 3 х 1 шв. франк)За розгляд клопотання про залишення на постійне місце проживання стягується консульський збір у розмірі 258 шв. франків, який має бути переказаний на рахунок Посольства.

У випадку відмови у задоволенні клопотання, консульський збір не повертається.

Орієнтовний термін завершення загальної процедури оформлення ПМП -  до 8  місяців. 

 

УВАГА!!! 

  • Документи приймаються тільки комплектно.
  • Документи, видані іноземними органами влади, подаються легалізованими або засвідченими штампом «APOSTILLE».
  • Іноземні документи мають бути перекладені на українську мову офіційним перекладачем. Переклад робиться після засвідчення документа «APOSTILLE».
  • Написання Ваших прізвищ та імені у всіх документах та їхніх перекладах має збігатись та відповідати їх написанню у Вашому закордонному паспорті!
  • Довідка з місця проживання не засвідчується «APOSTILLE» та не перекладається на українську мову!
  • У разі досягнення особою 14-річного віку під час оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном  громадянами України, які виїхали за кордон тимчасово, при прийнятті заяви консульська посадова особа письмово інформує законного представника про те, що зняття з реєстрації місця проживання в Україні та отримання відповідного підтверджуючого документа (Є НЕОБХІДНОЮ, УМОВОЮ ДЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА ПОСТІЙНЕ ПРОЖИВАННЯ ЗА КОРДОНОМ) можливо ВИКЛЮЧНО ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ (т.зв. «внутрішнього паспорта»). Інформація має бути підписана заявником та долучена до справи.
  • Якщо заявник протягом 6 місяців з моменту направлення йому повідомлення про прийняття рішення не звернувся до зДУ для завершення оформлення документів для залишення на постійне прживання за кордоном – РІШЕННЯ СКАСОВУЄТЬСЯ.

Примітка: Оформлення ПМП є також обов'язковою передумовою для подальшого виходу з громадянства України (на виконання вимог ст. 18 Закону України "Про громадянство України").

Зазначений дозвіл може бути оформлений також в Україні – за місцем останньої реєстрації, згідно з позначкою у паспорті громадянина України - через органи Державної міграційної служби України (термін прийняття рішення у разі подання клопотання про виїзд на ПМП за кордон безпосередньо до органів ДМС на території України – до 90 днів). 


Консульский відділ Посольства України в Швейцарській Конфедерації
Керівник: Жгутов Руслан Володимирович
Перший секретар з консульських питань
Адреса: Embassy of Ukraine Feldeggweg 5 CH-3005 Bern. Переглянути на мапі
Телефон: +41 31 352 23 16
Факс: +41 31 351 64 16
Ел. пошта: emb_ch@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства:

Понеділок, середа, п’ятниця

9.00 – 11.00 – подання заяв на оформлення документів, консультації з консульської проблематики

11.30 – 12.30 – видача оформлених документів, консультації з консульської проблематики

 

Інваліди, вагітні жінки, тяжкохворі, а також заявники з малолітніми дітьми (до 14 років) приймаються поза чергою.

Вівторок, четвер

15.00 – 16.00 - подання заяв на оформлення документів, консультації з консульської проблематики

16.00 – 17.00 - видача оформлених документів, консультації з консульської проблематики

 

Інваліди, вагітні жінки, тяжкохворі, а також заявники з малолітніми дітьми (до 14 років) приймаються поза чергою.

У разі форс-мажорних обставин та екстрених ситуацій (втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо) консульське обслуговування громадян України може здійснюватися у позаробочий час та вихідні/святкові дні.

 

Надання консультацій з консульських питань по телефону: щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 14.30 до 18.00.

Виключно у разі виникнення надзвичайних ситуацій на території Швейцарії або Ліхтенштейну (техногенні катастрофи, природні катаклізми, теракти, масові заворушенні, поранення/загибель громадян України, інші випадки, які загрожують життю чи здоров’ю наших співвітчизників) в неробочий час, вихідні/святкові дні, необхідно зателефонувати на гарячу лінію Посольства за номером +41 78 654 56 61 та повідомити черговому таку інформацію:

1. Ваше прізвище, ім’я та по-батькові;

2. Місце перебування;

3. Суть надзвичайної ситуації;

4. Контактні номери телефонів для зв’язку.

Інформацію буде невідкладно доведено до відома відповідальних посадових осіб і Вам буде надано необхідну допомогу.

 

Святкові та неробочі дні (відповідно до ст. 73 Кодексу законів про працю України):

1 січня - Новий рік

7 січня - Різдво Христове

8 березня - Міжнародний жіночий день

1 і 2 травня - День міжнародної солідарності трудящих

9 травня - День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День перемоги)

28 червня - День Конституції України

24 серпня - День незалежності України

14 жовтня - День захисника України.

Робота також не провадиться в дні релігійних свят:

7 січня - Різдво Христове

один день (неділя) - Пасха (Великдень)

один день (неділя) - Трійця

 


Перелік консульських дій